26 Μαρτίου 2007

Επιστημονικές έρευνες


Ξέρω ότι τη ζωή μου την έχω πληρώσει πολύ ακριβά…

Πολλά χρόνια, πολλά αισθήματα, πολλά δάκρυα, πολλά βράδια που ήταν τα τελευταία…

Ναι, τη ζωή μου πάνω σ’ αυτόν τον πλανήτη την έχω πληρώσει πολύ ακριβά, καλοί μου συνοδοιπόροι… και ταξίδεψα σ’ ένα τέτοιο βάθος, που τα σπλάχνα μου δονούνται μέχρι μέσα, κάτω απ’ τον αφαλό όταν το συλλογιέμαι.

Άραγε, τόσος πόνος, γιατί; Όλα καλά, όμως ο πόνος στην ανθρώπινη ζωή, ποιο ρόλο άραγε καλείται για να παίξει; Ποιος τον επινόησε, πότε και γιατί;

Ε; …καλοί μου επιστήμονες;

1 Comments:

Blogger Heliotypon said...

Κανένας δεν επινόησε τον πόνο. Ούτε κι έχει κάποιο σκοπό, εκτός από τον σωματικό πόνο που λένε ότι χρειάζεται ως προειδοποίηση για κάποιο βιολογικό πρόβλημα που απειλεί τη ζωή. Ο ψυχικός πόνος δεν φαίνεται να έχει σκοπό. Αδυναμία ανθρώπινη είναι. 'Ισως τα ζώα να μην τον γνωρίζουν...

7:45 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home