04 Μαΐου 2006

Υπεύθυνη Δήλωση

Τα όνειρά σου μην τα λες γιατί μια μέρα κρύα

μπορεί και οι φροϋδιστές να ‘ρθουν στην εξουσία.

Δέκα λογιώ οι παληκαριές, οι εννιά να δραπετεύεις

και οι αγάπες δυο λογιώ, στη μια καλογερεύεις.

Δ. Σαββόπουλος, από τη ‘Ρεζέρβα’

Από τότε που αποφάσισα –εδώ και τρεις βδομάδες περίπου- να καταγράφω τα όνειρα μου στο PC, σταμάτησα να έχω όνειρα ή τουλάχιστον να τα θυμάμαι μ’ έναν τρόπο που να μπορούν να καταγραφούν

Παρόλο που δεν είμαι σε ψυχανάλυση, για να τα οδηγήσω στο χειρουργικό ντιβάνι, άμα τη εμφανίσει τους, για να κατακρεουργηθούν, επιδεικνύουν μια σθεναρότατη αντίσταση. Αρνούνται πεισματικά να μετατραπούν σε χρηστικά αντικείμενα, κατάλληλα προς βρώση και εκμετάλλευση παντός είδους.

Θέλω να δηλώσω επομένως ότι η κίνηση μου αυτή, κανέναν άλλο σκοπό δεν είχε, πέραν της επιμελούς ανασύστασης, καταγραφής και συντήρησης στη μνήμη ενός σκληρού δίσκου, του πρωτοτύπου. Τα στοιχεία αυτά δεν πρόκειται να χρησιμοποιηθούν κατ’ οιονδήποτε τρόπο ικανό να προσβάλει τους νόμους, ηθικούς και κυρίως αισθητικούς, του σύμπαντος.

Καταλαβαίνω τις επιφυλάξεις και τους τυχόν ενδοιασμούς τους. Αν όμως εμμείνουν στην αποχή τους και στην άρνησή τους να με επισκέπτονται σε τακτά χρονικά διαστήματα όπως συνήθιζαν στο παρελθόν, θα αναγκαστώ να υποκύψω και να αποσύρω το σχέδιο καταγραφής.

Μετά τιμής

το ασύλληπτο

2 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Πιασ'τα στον ύπνο,τα όνειρά σου ,my dear!

11:25 μ.μ.  
Blogger το ασύλληπτο said...

Δηλαδή; Να γίνω το όνειρο του ονείρου μου, εννοείς;

10:36 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home